ik heb mijn laptop opgeschoond, nu geeft hij horizontale zwarte streepjes. iemand een oplossing?

de streepjes zijn niet continu en ook niet telkens op dezelfde plek! iemand enig idee hoe dit komt? waarschijnlijk heb ik per ongeluk een programma weg gegooid wat niet had gemogen maar ik heb geen idee welk programma aangezien ik er meerdere heb verwijderd met buitenlandse afkomst.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt voor je reactie! ik heb maandag avond mijn computer geschoond, er stonden nog wat oude programma's op.
deze heb ik verwijderd en sindsdien zijn die streepjes gekomen!
vandaar dat ik denk dat ik een programma heb verwijderd wat niet had gemoeten. ik ben totaal a technisch met laptops :p
kun je mij misschien uitleggen waar ik precies moet zijn?
hoe kan ik bijvoorbeeld dat systeemherstel punt vinden?

Antwoorden (1)

Vaak heeft dit te maken met de hardware zelf ??
Niet met wat je hebt weggegooid

maar het kan nooit kwaad de driver van de videokaart na te kijken

Een warmte probleem is vaak ook een oorzaak ?
kijk eens naar de ventilator ? is deze schoon of vol met stof ?
heb je misschien je laptop op schoot en/of blokkeer je de ventilator uitgang ?
is je kamer te warm ? kan me enigsins voorstellen om deze tijd van het jaar
maar lijkt me niet echt mogelijk
Als je zeg maar je scherm heen en weer beweegt gaat het dan weg misschien ?
dan zou het misschien een verbinding zijn.?

Als je niet al te lang geleden die programma weg hebt gegooid dan zou je een systeem herstelpunt van de dag voordat je die programma's weg hebt gegooid kunnen proberen.
misschien heb je een temperatuur programmaatje weg gegooid ??

ook handig om te kijken of de goeie driver er op zit is driver booster.

Neem gewoon de gratis versie is goed genoeg
De extra optie van de pro versie is niet de moeite van het kopen waard

als je er mee klaar bent gooi je het er gewoon weer af
capthavoc