op Acer Aspire 6530G kan ik geen contact meer maken met de router. De router is getest. Hoe los ik dit op?

is er een toetsencombinatie die per ongeluk is ingedrukt of iets dergelijks?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik denk niet een toetsencombinatie, als de router oke is dan is het misschien een idee om je probleem te bespreken met een computer zaak die misschien de laptop kunnen repareren