Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vermijd ik in Hotmail de zichtbaarheid van mijn wachtwoord?

Als ik bij Hotmail mijn mail wil uitlezen staat mijn wachtwoord al ingevuld. Dat wil ik liever elke keer zelf doen. Hoe kan ik dat veranderen?
Ik weet niet of het er iets toe doet maar ik gebruik Firefox als browser.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
711

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Klik op de menuknop en kies Opties.
Klik op het paneel Beveiliging.
Klik op Opgeslagen wachtwoorden, zodat de wachtwoordenbeheerder wordt geopend.
Om de wachtwoorden die u hebt opgeslagen te bekijken klikt u op Wachtwoorden tonen. Uw wachtwoorden worden automatisch verborgen zodra u het venster sluit.
Gebruik het zoekveld om Hotmail te vinden.
Om een gebruikersnaam en wachtwoord te verwijderen selecteert u deze in de lijst en klikt u op Verwijderen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ga daarna naar Hotmail.
Gevraagd zal worden of u deze gegevens door Firefox wilt laten onthouden.
Om Firefox nooit gebruikersnamen en wachtwoorden voor de huidige website te laten onthouden klikt u op het vervolgkeuzemenu en selecteert u Wachtwoord voor deze website nooit onthouden. In de toekomst zal bij het aanmelden op de website niet meer worden gevraagd of u de gebruikersnaam en het wachtwoord wilt opslaan.
(Lees meer...)
SimonV
8 jaar geleden
Doe het volgende: Klik op het icoontje met de 3 horizontale streepjes rechtsboven -> Opties -> Tabblad 'beveiliging' -> 'opgeslagen wachtwoorden'

Zoek de URL van je hotmail en klik 'verwijderen', hierdoor zal het wachtwoord de eerstvolgende keer niet onthouden worden, klik dan ook op 'niet onthouden' zodat het ook voor de daaropvolgende sessie niet opgeslagen wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding