Slecht beeld nvidea Geforce programma, rest werkt normaal oplossing?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Al opnieuw geïnstalleerd ? Misschien 32 of 64 bit (weet niet zeker) ligt eraan wat je pc heeft
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
start scherm heeft het nu ook al beetje, de achtergrond dan, niet de tegels

Antwoorden (1)

als je vorige driver prima werkte
draai de installatie van deze nieuwe driver terug
en gooi dat update programma er af
Deze installeer waarschijnlijk gewoon en beta/buggy driver

if it works don't fix it

ik kon je specifieke probleem niet vinden maar het is wel zo dat die nvidia updater
maar wat graag je de nieuwste driver aanbiedt terwijl deze niet nodig is
lees link

beste is gewoon terug naar de oude driver

systeem herstel

of via apparatenbeheer vorige driver terugzetten

en dat nvidia updater ding er af
capthavoc