Hoe kun je bij Word je paginakleur op 1 pagina instellen?

Hoe kun je bijvoorbeeld de 1e pagina opvullen met geel en de volgende met bijvoorbeeld wit? Dus niet dat alle pagina's 1 kleur zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
58.8K

Antwoorden (2)

Je kan een tabel maken bestaande uit één rij en één kolom, met als hoogte en breedte de hoogte en breedte van één pagina. De kleur van de rand van de tabel kan je bepalen en je kunt het vak van de tabel een kleur geven, dus vullen met een kleur. Als je de marges van de paginaindeling op de laagst mogelijke stand zet, heb je een vrijwel geheel gekleurde pagina.
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Dank voor je aanvulling: heel handig voor de vraagsteller! En ik heb zelf ook weer wat geleerd!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Alleen jammer dat je het niet als antwoord had ingediend. Ik heb het voor je gedaan ;)
Je kunt beter een vorm invoegen (vierkant, onder tabblad "invoegen" ), en die van kleur en grootte veranderen. Je kunt als je op rechtermuis knop drukt, op de vorm, de vorm op de achtergrond zetten.