is er een mogelijkheid voor office,exel en works op een ipad 3?

weet er iemand of er die mogelijkheid is een applicatie voor op ipad voor exell of works of office ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Ja, je hebt Numbers, Pages en Keynote van Apple. Als je in de AppStore op iWork zoekt, kom je er vanzelf uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij ook de app Docs , is pakket voor excel, word enzovoort
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een serieuze vervanging voor office is er niet.
Als het voor oppervlakkige bewerkingen gaat kunnen bepaalde apps de klus wel klaren, doch als je echt verder gaat werken met bijvoorbeeld excel dan merk je al gauw de tekortkomingen.
Naar mijn mening is er dus geen serieuze vervanging voor het officepakket op zowel ios als op android.