Als ik een muziek-cd wil branden, is het automatisch in mp3-uitvoering. De cd-speler herkent dit niet. Hoe krijg ik dat anders?

Ik heb I-tunes op mijn computer staan en dit lijkt er voor te zorgen dat alle muziek die ik op mijn computer zet in mp3 wordt gezet. Ik wil een cd branden van muziek uit mijn bibliotheek maar krijg het niet voor elkaar. De cd-speler zegt bij een gebrande cd: no-disk. Weet te weinig ervan om het zelf te kunnen oplossen.

Toegevoegd na 6 dagen:
De extra uitleg gebruik ik om te melden dat ik de tip van ITune gebruiken heb opgevolgd. Toen verscheen de opmerking op mijn scherm: dit is een gegevens-dvd, u wilt muziek branden dan heeft u een audio-cd nodig. Ei van Columbus dus! Deze digibeet is erg dom geweest maar is nu iets minder digibeet!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een Apple of een Windows?

Het beste antwoord

Wellicht brand je niet helemaal correct.
Je hebt geen nero of iets dergelijks nodig, werkt gewoon prima in iTunes.

Je maakt eerst een afspeel lijst binnen iTunes. Doet een lege CD erin, klikt met je rechtermuisknop op de afspeel lijst en dan op brand naar cd (of iets in die richting).

Elke CD speler (behalve de echt hele oude) herkent mp3. Dus waarschijnlijk stop je een lege CD in je CD speler.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Voordat je een cd gaat branden, moet je in het programma dat je gebruikt aangeven dat je een audio cd wilt branden.
Let wel op! Er passen dan maar meestal 19 tot 20 nummers op. Het ligt dan aan het aantal minuten dat op de cd past en niet het aantal MB.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als U met Audiograbber de nummers heeft omgezet ,naar het door U gewenste formaat ..en vervolgens gaat branden is dat niet mogelijk.

http://www.audiograbber.nl/

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
download anders een versie van Nero (wel de gratis versie) kan je van torrent sites halen en heb het programma vuze of bittorrent nodig ik zet ze bijde bij de bronnen. klik bij de link van kickasstorrents.com op "download torrent" niet op de andere opties. dan na het downloaden open je de map en lees je de readme file dat wijst verder voor zich. na het installeren kies je "burning rom" verder wijst het zich vanzelf.