Hoe zet ik muziek van mijn oude laptop op mijn niet computer in Itunes?

Ik heb twee computers nu, op mijn oude staat mijn hele Itunes bibliotheek met de video's en muziek. Hoe kan ik dit overzetten op mijn nieuwe computer?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Op de afbeelding kan je zien waar je muziek en filmpjes in je computer zitten.
Je kan ze van daar op een externe harde schijf zetten. Die schijf sluit je dan aan op de nieuwe computer. Als je daar ook iTunes op geïnstalleerd hebt, sleep je de mappen gewoon weer in het 'muziek'-venster in iTunes. Ze worden vanzelf opgenomen in de bibliotheek van je nieuwe iTunes. Met de video's doe je hetzelfde.
Muziek en video's die je aangekocht hebt bij iTunes kan je opnieuw downloaden uit de iTunes-store.
Als je een router gebruikt om te internetten, kan je de computers ook met elkaar verbinden en de mappen via het netwerk gewoon van de ene computer in het iTunes-venster van je andere computer slepen. Dan heb je geen externe harde schijf nodig.