Waarom werkt gba4ios niet meer op mijn iPad?

Ik gebruik de app al een tijdje, en ben er heel blij mee. Maar sinds vandaag kan ik de app niet meer openen. Kan dit te maken hebben met de update die is uitgebracht? Ik kreeg een berichtje toen ik de app gebruikte (afgelopen week) waarin stond dat er een update was. Die klikte ik weg. Ik kan de app nu niet updaten zonder de app te openen (de app is niet uit de appstore). Ik zou de app opnieuw kunnen downloaden, maar dan raak ik al mn opgeslagen spellen kwijt. Weet iemand wat ik kan doen?

Toegevoegd na 2 minuten:
Rechtsonder in deze afbeelding zie je het icoon van de gba4ios app. Klopt het dat het rode cirkeltje betekent dat er een update is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (1)

De app bestaat niet meer omdat het niet de rechten van de spelmakers kreeg die het zou moeten krijgen om deze app legaal te publiceren daarom staat hij niet in de AppStore. Het zou kunnen dat het programma niet meer werkt omdat de tijd in 2014 staat. Soms doet hij het dan niet meer, je moet het jaar dus naar 2012 zetten. Er is een kans dat de app het dan weer doet