Hoe verhelp ik dat documenten verschijnen in mijn afbeeldingen?

Windows7

9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niemand kan je vraag zo begrijpen. Kan je wellicht een screenshot maken en deze posten? Of beter uitleggen wat je bedoelt? Welk programma open je? Welke afbeelding bekijk je? Wat bedoel je met "documenten die verschijnen"?
Antoni
9 jaar geleden
Misschien bedoelt hij de map "Mijn afbeeldingen"? De vraag is erg onduidelijk, ja!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ah bedankt. Nu snap ik (zat echt met een heel vaag beeld in mijn hoofd van wat er nou gebeurde).
Antoni
9 jaar geleden
Dat dacht ik al!
constant
9 jaar geleden
Dank jullie wel.
Maar hoe verwijder ik nu de docu's uit mijn afbeeldingen?
constant
Antoni
9 jaar geleden
MrTomaat heeft een antwoord gegeven op je vraag.
Ritsuka
9 jaar geleden
goed kijken waar jij het opslaat, je slaat ze zelf op in deze map

Antwoorden (1)

Ah. Hoe verhelp ik dat documenten verschijnen in de map "Mijn Afbeeldingen".

Het antwoord is:

Ze daar niet plaatsten. Als je iets download op iets opslaat ("opslaan als", niet "opslaan" gebruiken) resulteert dat altijd in een mappenvenster waar je opgeeft waar je iets wil plaatsen. Jij hebt toen ooit mijn documenten gekozen. Nu wordt elke keer die map als download/opslagmap gebruikt.

Toegevoegd na 1 uur:
De documenten die al in die map staan kan je gewoon allemaal selecteren (zoekfunctie op *.doc bijvoorbeeld) en ergens anders heen kopieren.