hoe (met welk programma) kan ik in een filmpje een animatie inbrengen waarbij de leg die tijdens je reis hebt afgelegd gemarkeerd wordt op een kaart?

Ik had graag gehad dat de weg die we afegden tijdens onze reis zo snel laten markeren in het filmpje. Alsof je er met een markeerstift zou over gaan. Lukt dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Moet dit tijdens de hele film meelopen? Of gewoon een korte animatie ergens in het filmpje?

Antwoorden (2)

Met adobe after effects kun je animatie keyen in het video, je hebt hier wel gedegen kennis nodig van after effects(en de juiste keyer plugin bijvoorbeeld PHYX). Het is in essentie de bedoeling dat je een animatie maakt waarbij je wat je wilt doorlaten naar de laag waar het video is een bepaalde kleur geeft die nergens in je animatie voorkomt, en op deze kleur key je dan, alles wat die specifieke kleur heeft in je animatie wordt dan transparant...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt het wel helemaal zelf maken, maar dit soort dingen is altijd al eens door iemand anders gemaakt. Google maps is een mooie basis, en ja hoor, even zoeken en je vindt dit:

http://www.animaps.com/pb/638004/2835/Showcase
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+, heel leuk