1. In Outlook Express, klikt u op opties in het menu Extra.
2. Klik op lettertype-instellingen op het tabblad opstellen.
3. Wijzig de gewenste lettertype-instellingen en klik vervolgens op OK.
4. Klik op het tabblad Nieuws om het wijzigen van de lettertype-instellingen voor nieuwsgroepberichten, en klik op lettertype-instellingen.
5. Wijzig de gewenste lettertype-instellingen, klik op OK en klik op OK.
SimonV