hoe kan ik .db.crypt7 bestanden lezen op pc ZONDER de key/desbetreffende telfoon/sim/sd-kaart?

Hoop dat iemand mij kan helpen;
ik heb .db.crypt7 bestanden op mijn pc staan; oude chats die ik wil kunnen lezen.
Ik hoef ze niet op mijn nieuwe telefoon, maar er staat helaas wel info in die ik nodig heb.

Op internet zijn er vele decrypt opties te vinden. Echter; ik heb het toestel, sd kaart en simkaart niet meer. Een KEY is dus niet te achterhalen.

is er een manier op deze bestanden toch te lezen op pc?

*lichtelijk wanhopig*

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Nee, zonder key zijn die niet meer te lezen, en zonder toestel kun je die key niet meer achterhalen. Het bestand is met AES-256 versleuteld (met een 128 bit initialisatievector), en dat is niet via een hack te omzeilen.
gvrox