Outlook web app op mijn iphone, kan dit?

Ik heb voor school een mail adres. Ik wil deze koppelen aan mijn mail app op mijn iphone. Kan dit? Zo ja hoe?

Ps. het is volgens mij de lightversie (zie foto)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je hebt hiervoor een aantal dingen nodig:

- je e-mail adres van school
- de gebruikersnaam
- het wachtwoord
- de inkomende mail server (en eventueel poortnummer (meestal 110))
- de uitgaande mail server (en eventueel poortnummer (meestal 25))
- of het een POP of een IMAP account is.

Vervolgens kun je via "instellingen - e-mail, contacten en agenda's" een nieuw account toevoegen. Kies hierbij voor "anders".

Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik zie nergens een foto maar je zou gewoon de app kunnen instraleren maar je kunt ook gewoon in je mail applicatie van iOS zelf je outlook mail kunnen instellen....