Hoe voeg je iemand op skype toe met windows 8?

Ik heb windows 8, maar hoe voeg je personen toe? Het skype icoontje staat niet op het bureablad maar die de zogehete 'apps'. Daar staat nergens 'voeg contacten toe' Iemand enig idee hoe je op windows 8 iemand op skype toevoegd?!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je hebt met de Skype app van Windows 8 niet zoveel opties, en is naar mijn ervaring erg slecht.

Ik zou je aanraden om gewoon Skype te downloaden via de officiële Skype site.

(http://www.skype.com/nl/download-skype/skype-for-windows/downloading/)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je de Skype app opent en daarna meteen klikt met je rechter muisknop (maakt niet uit waar je in het beeld klikt) dan zie je rechtsonderin het icoontje met contactpersoon toevoegen. :-)