Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn HP printer weer online?

ik heb een HP Deskjet F4180 en sinds kort een nieuwe laptop. Via de site van HP heb ik de benodigde software gedownload en de printer functioneerde tot voor kort prima. Maar nu geeft de printer aan dat het off line is, dus krijg het niets meer geprint.
Waar het aan ligt weet ik niet, en of het te maken heeft dat ik sinds een weekje een andere wifi router heb. weet ik niet. Want alle wifi-verbindingen naar laptops , smartphones en tablet gaan goed.

of is er sprake van een totaal ander probleem?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het is raadzaam om de software te verwijderen en de software opnieuw te installeren. Tevens zult u de stappen opnieuw moeten uitvoeren om de printer opnieuw te laten herkennen met uw router. U kunt uiteraard ook de printer verwijderen uit de printerlijst en deze weer opnieuw herkennen. Indien dit niet werkt kunt u het beste contact opnemen met HP voor ondersteuning.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding