Hoe kan je dubbelklikken op een iPad in een webbrowser op een webapplicatie?

Als je op een IPad een webbased applicatie bekijkt waarbij je moet dubbelklikken, hoe werkt dat dan? Als ik nu dubbelklik wordt het scherm vergroot.

Mijn vraag is dus of je de dubbelklikfunctie op een andere manier kunt aanroepen op een website. Ik weet niet of er ook andere browsers zijn voor de iPad die dit probleem omzeilen.

Ik maak zelf simulaties van software voor e-learning en het zou leuk zijn als die op een iPad af te spelen zijn. Maar ook daar zitten soms dubbelklik acties in.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.6K

Het beste antwoord

Dat zal dus niet gaan lukken in Safari. Daarbij is het dubbelklikken gedefiniëerd als een zoom-in. Safari is een uiterst gebrekkige browser. Op een Apple gebruik je Safari maar één keer, en dat is om Firefox te downloaden.
Probeer op je Ipad ook over te stappen op een betere browser. Hier zijn drie alternatieven:
escape