Hoe houd ik bij welke onderwerpen ik al gebruikt heb?

Wij hebben hier op kantoor diverse communicatie uitingen die ook door diverse mensen uitgevoerd worden. Hoe kan ik bijhouden welke onderwerpen ik/we al gebruik(t) heb(ben) en in welke uitingen? Is daar misschien software voor? Dit geldt ook bv voor wat we al via Facebook gecommuniceerd hebben. Voor foto's heb ik dit al wel opgelost, overige informatie kom ik helaas niet uit. Iemand suggesties? Liefst gratis of zo goedkoop mogelijk aangezien we een charitatieve instelling zijn.

Er zijn nu diverse excel bestanden/sheets in omloop en hoe langer ze worden hoe lastiger zoeken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Daar zijn heel veel tools voor. Echter, gratis of goedkoop maakt het een stuk lastiger. Zeker als het simpel kan zijn. Wat misschien wel kan is als je Google Docs gaat gebruiken en een spreadsheet maakt. Daarop kan iedereen dan zien wat er wel en niet is gedaan. Iedereen kan het bijwerken en etc. Maar het mooie aan Google Docs, is dat het wijzigingen automatisch bijhoudt (dus je kan vorige versies altijd opvragen, elke handeling wordt geregistreerd, dus je hebt achteraf control over je dingen en etc.). Ik vermoed dat de simpelste oplossing is. Het zelfde kan overigens ook met Office/Excel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100