Wat zijn de beste/ leukste cydia apps/ tweaks / andere dingen

Wat zijn de beste cydia apps

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ik raar je zowieso Installous aan, via deze app kun je alle apps die in de appstore staan gratis krijgen! Je kunt hem instaleren door de repo 'cydia.hackulo.us' toe te voegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Activator, Backgrounder, Barrel, Fullscreen for Safari, Theme: Illumine, InfiniDock, Insallous 4, Multilconmover, MyWi 4.0, SBsettings, SIManager en Winterboard voeg de repo van xsellize in en druk op search!