Vormd het een probleem als je de 2 programma's "Mailwarebytes" en "Adwcleaner" samenbrengt met een antivirusprogramma?

Hallo,

Ik ben aangeraden geweest om het programma "Spybot" te verwijderen als spyware bestrijder en dan "Mailwarebytes" en "Adwcleaner" te instaleren, die de plaats vervangen van "Spybot", nu heb ik de vraag of de programma's niet zullen botsen met mijn huidige virus scan ("Avira")?

Kun je mijn helpen?

MVG!!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Hoi Thieu1999,

Wat ik verwacht is dat dit geen problemen oplevert. Ik ben het geheel eens met die persoon die jou aanbevolen heeft om 'Malwarebytes Anti-Malware' te installeren i.p.v. 'Spybot Search and Destroy'. Maar ik heb wel een vraagje: Waarom wil je een anti-malwareprogramma op je computer hebben staan, als je ook al een antivirusprogramma op je computer hebt staan. Het geeft misschien iets meer beveiliging, maar niet extreem veel ofzo. Het kan je computer ook slomer maken!

Ps: ik zou i.p.v. 'Avira' 'Avast! Free Antivirus' installeren. Die werkt veel beter, sneller en is gebruiksvriendelijker.

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De gratis versies van Malwarebytes en ADWCleaner, starten niet standaard op met je PC. Dus belasten ze je systeem niet en werken ze ook geen virusscanner tegen. Deze programma's zijn alleen actief als jij ze zelf opstart. Je kunt deze programma's dus gerust zo nu en dan gebruiken voor een scan op malware.

Spybot kun je inclusief alle restanten grondig verwijderen met Revo Uninstaller.