Hoe maak ik dat Google Translate zich aan de site van een buitenlandse krant verbindt zodat ik een woord dat ik niet ken meteen kan laten vertalen?

Ik lees altijd een Bulgaarse krant. Bij mijn vorige pc was het zo dat als ik een woord dat ik niet begreep selecteerde er meteen een icoontje van Google Translate verscheen en ik door daarop te klikken de vertaling kon zien. Ik heb wel Google Translate op mijn 'nieuwe' tweedehands pc staan maar die werkt niet in die krant. Hoe fiks ik dat opnieuw? Ik heb Windows 7 met Chrome.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Om Google Translate te gebruiken om een woord te vertalen dat je in een buitenlandse krant ziet, kun je de URL van de krant in de zoekbalk van Google Translate plakken. Klik vervolgens op de knop 'Vertalen' en Google Translate zal de krant vertalen. Je kunt vervolgens het woord dat je wilt vertalen selecteren en op de knop 'Vertalen' klikken om de vertaling te zien.
Bronnen:
een maand geleden