Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Excel mogelijk op tablet?

Ik ben van Plan een Samsung Galaxy Tab Pro 8.4. tablet aan te schaffen. Is het mogelijk om mijn Excel bestanden via Wifi binnen te halen op deze Android tablet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
6.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ja, dat kan.

Er zijn wel kosten aan verbonden. Dat bedraagt een eenmalige betaling van €11,65 (zie bron)

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan hem ook voor €7,76 kopen, maar dan kan je de bestanden alleen bekijken, dus niet bewerken.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Microsoft Office is er ook voor Android. Deze bevat dus ook Excel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je bestanden kun je via Onedrive synchroniseren met een PC.
(Lees meer...)
bamibal
9 jaar geleden
Je hebt niet per se Excel nodig om .xls- of .xlsx-bestanden te openen. OfficeSuite kan dat ook en is gratis verkrijgbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt ook het programma Polaris Office. Dat is eigenlijk precies hetzelfde als excel, maar je net iets minder. Er zit ook een soort Word, Powerpoint en Kladblok op. Je kunt die app gratis downloaden in de play store
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is onedrive en Microsoft office mobiel.
Wil je zelf nog kijken bijvoorbeeld op je pc. Kijk dan een op de site. Dan kun je zelf kijken welke apps er nog meer zijn.

Toegevoegd na 3 minuten:
Er is Onedrive en Microsoft Office Mobiel.
Wil je zelf nog even kijken bijvoorbeeld op je pc. Kijk dan bij bronnen. Dan kun je zelf kijken welke apps er nog meer zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja,

Op veel tablets staat standaard al kingsoft office. Een suite met een tekstverwerker, spreadsheetsoftware en presentatiesoftware.

Probeer de bestanden van je pc rechtstreeks te halen en als je toch in de cloud wil werken (maar dat raad ik ten zeerste af) zorg dan zelf voor een goed versleutelingsmechanisme!

De vraag of een tablet zinvol is, is weer een heel ander verhaal...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding