Kan je bij safari op je iMac favorieten toevoegen zoals bij microsoft?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Natuurlijk, ze heten er bookmarks. Verder kun je ook een leeslijst bijhouden, reading list.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!

Het beste antwoord

Dat kan zeker. Alleen is Internet Explorer naar mijn weten de enige browser die de term "favoriet" gebruikt. Alle andere browsers gebruiken de term "bladwijzer", of "bookmark". Je kunt op verschillende manieren bladwijzers toevoegen.

1. Selecteer het webadres en sleep het naar de bladwijzerbalk.
2. Klik op het menu Bladwijzers, selecteer "Bladwijzer toevoegen" of iets soortgelijks
3. Druk op Command + D