Hoe kan ik op Skype uitstellen dat automatiesh downloaden van bestanden wordt uigeschakeld?

Ik had de nieuwe Skype versie gedownload. Toen stond er dat als je bestanden ontvangt dat het automatisatie wordt gedownload. Alleen ik wil dat graag uitgesteld hebben. Hoe is dat mogelijk?

(Versie: 6.16.64.105)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dit kun je als volgt uit zetten:

1. In de menubalk, klik op Extra en open Instellingen (Of druk Ctrl + ,)
2. Klik op Chatten & SMS
3. Chatinstellingen is dan standaard geselecteerd en aan de rechterkant kun je op Geavanceerde instellingen klikken
4. Bij geavanceerde instellingen staat onderaan "Wanneer ik een bestand ontvang.. "
5. Selecteer hier "Telkens een map kiezen om het bestand in op te slaan"

Nu download Skype geen bestanden meer automatisch, maar kun je het zelf aangeven.