Is er een plek waar ik het "oude" geluid van binnenkomende mail weer kan downloaden?

't Is alweer enkele dagen geleden dat ik een computervraag stelde, dus het leek me wel weer tijd.
Mijn "nieuwe" laptop is nu bijna volledig ingericht naar wens. Windows 10 zit er goddank ook op (want er stond Windows 8 op en als er één versie is waar ik niet mee KAN werken is dat WIndows 8 wel.. ).

Met de nieuwere windowsvarianten is ook het oude vertrouwde geluid van binnenkomende mail in Windows Live Mail veranderd. Dit nieuwe geluid zit hoog in mijn irritatiefactor, ik zou dus graag weer het oude vertrouwde geluid terug willen.
Is er een plek waar ik die wav-file kan vinden en downloaden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
2.2K
Amadea
7 jaar geleden
Wat voor geluid had jij dan? Ik hoor hetzelfde "díngdong" als bij andere meldingen van Windows.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Die had ik. Nu heb ik iets van tie-du-du-du
Amadea
7 jaar geleden
Dat blijkt Windows Standaard te heten. Daarnaast kun je ook kiezen voor Delta, Erfgoed, Festival, Geen geluiden, Kalligrafie, Landschap, Middag, Quirky, Raga, Savanne, Sonate, Stadsbeeld, Tekens of Tuin.
Amadea
7 jaar geleden
Ik heb nog geen Windows 10, dus weet niet of het nog zo heet. Maar onder het Configuratiescherm zit Systeemgeluiden wijzigen. Daar kan je het schema aanpassen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank, ik weet waar ik het kan wijzigen, alleen ben ik dus op zoek naar dat geluid.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is het deze:
https://www.mediafire.com/?8ns8amvgiy03odt

Variant:
https://www.mediafire.com/?rkbi3gyc9xymg6x

In de links staat nog wat tips, voor het geval het wijzigen van het geluid niet lukt.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt!