ik krijg diverse mailtjes met een bijlage .wvm op mijn apple computer kan ik die niet openen. Hoe krijg ik ze wel te zien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Maak een account bij youtube en upload ze daar. Ligt er een beetje aan wat het is natuurlijk. Dan kan je ze vervolgens via je webbrowser bekijken.
Dit lukt niet met alle filmpjes, maar ik vind het wel een handige optie.
Anders moet je ze omzetten met een videoprogramma op je apple naar quicktime.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt .WMV? Zo ja, installeer dan Windows Media Player voor Mac:
AWM
13 jaar geleden
Ik gebruik graag VLC (http://www.videolan.org/vlc/). Dit is een mediaspeler waarmee zowat elk type video/audio geopend kan worden, dus ook wmv.
Het voordeel ten opzichte van Windows Media Player is dat wanneer je weer een ander formaat video toegestuurd krijgt, het met VLC waarschijnlijk ook af te spelen is.

In de bronnen staat de URL voor de Mac OS X versie.