wat is sleutelwachtwoord?

Ik heb onlangs een update gedaan met mijn mac en sinds dien komt er altijd een kader op met sleutelhangerwachtwoord. Ik kan niet op annuleren duwen en ik weet mijn sleutelwachtwoord echt niet. Mijn internet werkt ook niet meer door dat kader (zie foto) wat moet ik doen?
btw ik kan mijn foto niet spiegelen. Dit is wat er staat: accountsd wil de sleutelhanger 'inloggen' gebruiken
geef het sleutelhangerwachtwoord op.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat gebeurt er als je op annuleren klikt?
Heb je het bij iedere website of voor alle websites?

Het beste antwoord

Dit is je basis wachtwoord voor alle andere, in "Sleutelhanger" opgeslagen, wachtwoorden, zoals van webmail, mail client, bank inlog etc.

Als je dat oorspronkelijke (oude) wachtwoord van je account vergeten bent is er volgens mij maar één oplossing:

In dit geval moet je de sleutelhanger verwijderen. Als je dat doet worden ook alle gegevens over wachtwoorden verwijderd die in die sleutelhanger werden bewaard.

1. Open Sleutelhangertoegang (kies hiervoor Hulpprogramma's uit het menu Ga in de Finder).
2. Kies "Voorkeuren"
3. Klik indien beschikbaar op de knop "Stel mijn standaardsleutelhanger opnieuw in"

Hiermee verwijder je de inlogsleutelhanger en maak je een nieuwe aan met het nieuwe basiswachtwoord. (Niet meer vergeten ... :-) )

Als "Stel mijn standaardsleutelhanger opnieuw in" niet beschikbaar is, kies je "Sleutelhangerlijst" in het menu "Wijzig" en verwijder je de sleutelhanger "login".

De volgende keer dat je bij dit "accountsd" inlogt, kun je je huidige wachtwoord in de nieuwe "sleutelhanger" bewaren en daarna bij alle andere logins die je bewaren wilt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een sleutel wachtwoord is wanneer je op een site of programma bent en de computer je wachtwoord wil opslaan in de computer.