Hallo, ik wil graag weten of het mogelijk is om een VLS player of een flashplayer altijd op de voorgrond te hebben tijdens het werken op mijn pc?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
SimonV
9 jaar geleden
Met "Windows on Top" kun je een programma steeds op de voorgrond houden.
Maar kost wel $ 19,95.
http://www.skybn.com/window-always-on-top/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je bedoelt de VLC palyer, die kun je instellen: "Altijd Boven" aanvinken bij Extra Voorkeuren Video.

Het beste antwoord

Er bestaan verschillende gratis programma’s om een programma op de voorgrond te houden, zoals DeskPins, Autisizer, FileBox eXtender, Powermenu, xNeat Windows Manager Lite.

Toegevoegd na 1 dag:
Of "Always on Top".
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haha, thnx! zeker handig met het WK op komst en m'n werk wat gewoon doorgaat. :-)