Moet ik eerst IE 11 verwijderen, voordat ik Google Chrome kan installeren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Nee hoor, google chrome zal je vragen of hij je standaard browser moet worden, zodra je ja zegt zal hij de functies overnemen van IE 11
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt installeren zoveel browsers als je wilt.
Je kunt in dagelijks gebruik afwisselen vandaag IE en morgen Firefox en overmorgen Google Chrome, geen enkel punt.
Je kunt iedere keer dat je je computer aanzet beslissen welke browser je op dat moment wilt gebruiken.
Je hoeft niets te verwijderen eerst.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan je wanneer je een verkeerde keus hebt gemaakt dan ook een nieuwe keus maken als de computer al aanstaat?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/what-is-the-browser-choice-update dit is misschien interessant voor je te lezen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja hoor @Samuel, je hoeft de computer niet uit te zetten.
Je geeft aan dat je wilt afsluiten en op het moment dat je beeldscherm leeg is op de iconen na, kun je een andere browser kiezen en weer verder gaan.