Hoe update ik gratis mijn drivers?

Ik ben een boel verouderde drivers. Ik heb verschillende programma's geïnstalleerd maar na de scan moet ik er voor betalen om mijn drivers te updaten.

Ik zoek een programma die gratis mijn drivers update.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een laptop

Antwoorden (2)

Ga naar de website van de maker van je laptop of desktop. (of bij een custom build pc de fabrikant van het moederbord) Daar heb je meestal een soort support of ondersteuning knop. Daar kan je normaal de drivers van je laptop of desktop (en dus eventueel moederbord) downloaden door de modelnaam in te voeren. Kies je besturingssysteem en de download de drivers die je wilt installeren. Voor de drivers van de videokaart kan je zowel bij een laptop als bij een pc het best naar de site gaan van de maker van jouw videokaart, daar voer je ook weer het model van je videokaart in en download je de nieuwste versie (best niet de béta versie). De sites van deze fabrikanten staan in de bronnen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord, maar heb zijn er echt heel veel.
Als ik die allemaal handmatig moet updaten ben ik een eeuwigheid bezig. Is er niet een gratis programma die ze update?
Ga gewoon naar de site van de maker, daar kun je gratis de nieuwe driver halen.
De meeste mensen hebben een Nvidia videokaart, dan ga je gewoon naar de site van nvidia voor de nieuwe drivers.
Dus noteer wat dat programma zegt (soms is het ook nep wat ze zeggen dat je nodig hebt hoor, dan willen ze gewoon je geld hebben).
Met de genoteerde informatie kun je dan gaan googlen voor de site van de driver.
Ritsuka