Kunt je een FB-account hebben en lezen op phone,tablet en pc?

Ik kom FB niet meer binnen en oude accounts worden niet meer herkent.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je bent verbannen als je abnormaal gedrag hebt vertoont. Of het kan gewoon zijn dat je het verkeerde wachtwoord intoetst. Druk dan op wachtwoord vergeten en volg de procedure. Daarnaast is het altijd handig om te checken of je capslock aan hebt staan.