Hoe kan ik in Exel één cel meerdere opdrachten geven?

Ik ben bezig met het maken van een hulpmiddel bij bestellen, voor de winkel. Nu wil ik graag dat dit hulpmiddel voorraden kan bijboeken en afboeken. Ook moet deze gelijk de winkelwaarde kunnen weergeven.
ik heb nu som: (d3:d4-d5*d6) maar dat werkt niet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zie nu je toelichting in een reactie. Aan de hand daarvan kom ik op het volgende: Zet in cel P4 de volgende formule: =(B4-C4-D4+E4-F4-G4+H4-I4-J4+K4-L4-M4+N4)*O4 Vervolgens "trek je die formule naar beneden". Dat doe je door eerst op cel P4 te klikken, en daarna het kleine vierkantje aan de rechter onderkant van die cel naar beneden te slepen tot je voldoende rijen hebt. De formule wordt dan gekopieerd naar cel P5, P6, P7, P8 enzovoort, waarbij steeds de 4 verandert in een 5, 6, 7, 8 enzovoort. Als ik je goed heb begrepen, is dit de formule die je nodig hebt. Als ik toch nog iets verkeerd heb begrepen, en je zelf nog niet kunt bedenken hoe bovenstaande formule moet worden aangepast, geef dan even een reactie, dan zal ik proberen je verder op weg te helpen.   Toegevoegd na 2 minuten:   Hmm, bij nader inzien vermoed ik dat je het bovenstaande bij P3 wilt optellen. In P4 zet je dus niet bovenstaande formule, maar deze: =P3+(B4-C4-D4+E4-F4-G4+H4-I4-J4+K4-L4-M4+N4)*O4 Vervolgens trek je die formule door naar beneden zoals ik hierboven beschreef. Nogmaals: laat maar even weten of ik je nu goed heb begrepen.  

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100