Hoe upload je bij picasa foto's?

Ik heb picasa 3 gedownload en ik wil foto's uploaden maar wanneer ik picaso opstart krijg ik de volgende error: please run this program from the Administrator account so itcan set up your license. Once the licrnse is set up, you can run it from any account.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik heb volgens mij nuttige instructies gevonden, maar eerst even een waarschuwing:

Deze instructies vereisen het bewerken van het register van Windows. Heb alsjeblieft backups van alles wat je wilt houden. Een verkeerde beweging hier, kan het namelijk nodig maken dat je Windows opnieuw installeert.

Nu dat uit de weg is...

Klik op Start, voer "regedit" in en druk op Enter.
Ga in het rechter deelvenster naar de sleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Licenses

Let op: Op een 64-bit besturingssysteem, zal de sleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Licenses zijn.

Klik met de rechter muisknop op de registersleutel en klik op Machtigingen...
Vink naast Volledig beheer het vakje Toestaan aan.

Het probleem zou nu verholpen moeten zijn.