Hoe kan ik aldiko op mijn tablet krijgen?

Ik heb als digibeet toch een tablet gekocht.Maar ik kan niet op Android market komen,hij geeft steeds een foutmelding. Ook lukt het niet via de site van Aldiko. Moet ik ergens een account aanmaken ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dit is de direct download van aldiko,zie link.Zou het toch moeten doen.
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, lukt niet. Ik voer mijn iemeeladres in,maar er verschijnt een blok "computer-tekst" (Traceback most recent call last) en (File base pyton runtime...) etc.etc. Ook ontvang ik geen iemeel van Aldiko, wel van Goeie Vraag... How can?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben nu ietsjes verder maar krijg de mededeling:There are no Android phones associated with this account. Please sign in with a different account. Wat wordt bedoeld met A.phone? Ik heb een tablet, geen telefoon...