Tweede pagina afwijkend Microsoft Word 2007

Hi,

ik wil m'n document zo opmaken dat op de eerste TWEE pagina's geen koptekst en paginanummering verschijnt (maar op de andere pagina's uiteraard wel). Hoe dit in te stellen?

Bas

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.8K

Antwoorden (2)

Je zal met secties moeten gaan werken (invoegen - sectie einde) zodat je bij pagina 3 een andere sectie aanmaakt. Dan kan je op pagina 3 een header / footer invoegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal het proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen:

Plaats, als je bijv. op pagina 3 een paginanummering wilt starten, op pagina 2 na de getypte tekst een sectie einde - volgende pagina.
Dit doe je door op Beeld - Invoegen - Eindemarkering te klikken.

Hierna kies je voor Beeld, Koptekst en voettekst.
Hierbij krijg je een nieuwe werkbalk erbij.
Op deze menubalk is het 5de knopje van rechts van belang. Als je op een voettekst klikt zal deze oplichten.
Klik deze uit op pagina 3.

Daarna kun je op pagina 3 in de voettekst een paginanummer plaatsen door op de werkbalk op het knopje paginanummer invoegen te klikken. (1ste knopje van links.)

Met het 3de knopje van links kun je de paginanummering opmaken en kiezen met welk nummer dit zal beginnen.

Ik hoop dat dit duidelijk is. Succes!