hoe maak je gratis special effects voor filmpje?

Ik wil graag special effects toevoegen aan mijn youtube filmpjes, hoe doe ik dit gratis en met een niet al te groot downloadbestand of online?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (2)

sony vegas pro 11
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je windows hebt kan dit met moviemaker alleen dit wordt niet als professioneel gezien. Als je echt professionele video's wilt bewerken moet je Sony Vegas Pro 13, Adobe Premiere Pro of Adobe After Effects gebruiken.
Sony vegas is er duur maar Sony heeft ook nog een andere programma genaamd Sony movie studio platinum dat is gewoon sony vegas alleen dan hebt je een max aan audiokanalen en videokanelen