Bij "beantwoorden" van email, verdwijnt alle tekst, hoe kan ik dat voorkomen?

Als ik een email geopend heb, online, in Windows Live, en ik wil hem beantwoorden, druk ik net als ieder ander op "beantwoorden", alleen komt er bij mij dan een lege pagina tevoorschijn, zonder de inhoud van de mail die mij gestuurd werd!

Kan ik hier iets aan doen?

[want het is erg vervelend, omdat je dan niet meer de tekst voor je hebt waar je op wilt reageren! ]

We kunnen niet ontdekken hoe dit te wijzigen. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
4.2K

Het beste antwoord

Als je online gebruik maakt van windows live zit het natuurlijk niet in je lokale mailprogramma. Waar je even naar moet kijken is of in de instellingen van Windows Live iets gezegd wordt over `origineel bericht citeren bij beantwoorden` o.i.d. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat zijn instellingen in je mailprogramma. Hier kun je in aangeven of het oorspronkelijke bericht eronder weergegeven moet worden of juist niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heeft u enig idee WAAR we dit kunnen instellen in live? op een of andere wijze zien wij het niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar dan moet ik even mijn eigen windows live mail erbij krijgen en ik ben pas rond 21.00 thuis vanavond. Hier op het werk heb ik andere mail. Volgens mij ergens bovenin beeld bij e-mail instellingen, dan kun je ergens een vinkje aanzetten bij originele tekst meezenden bij antwoord o.i.d.