Kan ik Dropbox op mijn pc beveiligen met een password?

Dropbox is op de pc gewoon via de statusbalk te benaderen dus ook alle bestanden die daarin zijn opgeslagen.

Is er een mogelijkheid om dit met een password te beveiligen?

Mijn Android app van Dropbox is inmiddels al met een pincode beveiligd.

Iemand een antwoord hierop?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kan bijvoorbeeld truecript gebruiken, zelf heb ik nog niet getest, hierbij de link