Kun je via Steam op 3 computers tegelijk spelen op 1 account?

Mijn zoon heeft een Steam account met meerdere spellen. Zelf speelt hij graag GTA terwijl ik graag Red Ded Tedempion speel. Mijn vrouw speelt weer graag Planet Zoo. Echter kunnen we dat niet tegelijk spelen. Nu hoor ik dat het wel moet kunnen maar weet niet hoe dat moet. Wie kan me helpen?

4 maanden geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Het is niet mogelijk om bijv. Red Dead Redemption 3x in gelijktijdige sessies te starten van verschillende machines op één account, wat mogelijk is om uit één bibliotheek verschillende spellen te spelen, dus zoontje GTA, jij Red Dead Redemption, en je vrouw patience :-) Zoek op Google hoe je 'Family Sharing' aan zet op jouw Steam Account, of volg de link in de bron.
4 maanden geleden
Erdejo
4 maanden geleden
Begrijp ik hieruit dat je dan wel beide een account moet hebben en dan spellen van elkaar kunt spelen? Of kun je beide op hetzelfde account spelen?