Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik mijn laptop naar fabrieksstand wil zetten krijg ik een foutmelding dat er niks veranderd is, wat doe ik fout?

Ik heb een Acer swift 1. Mijn laptop was erg vol en ik kon zelfs de laatste update van windows niet meer updaten. Ik heb geen verstand van laptops en daardoor ben ik heel dom van alles gaan verwijderen. Daardoor werkt mijn laptop niet meer goed. Ik wil nu mijn laptop terug naar fabrieksstand zetten. Ik heb het al een aantal keer geprobeerd maar ik krijg telkens een foutmelding dat er niks veranderd is op mijn laptop en dat hij niet naar fabrieksstand gezet kan worden. Ik heb mijn laptop maandag weer op school nodig en zit dus erg in de stress. Kan iemand mij helpen?????!!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Software
1.2K
LeonardN
5 jaar geleden
Is de laptop van school, of van jou? Althans wordt de laptop door school beheerd? Staat er software op die je van school gekregen hebt?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zorg dat belangrijke bestanden er af zijn. Foto's, tekstbestanden (software en games maakt niet uit)
Pak een 8GB USBstick (leeg)
Download Windows Mediatool hulpprogramma https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10
Zoek op welk toetsencombi naar het BIOS leiden (vaak F2 of DEL)
Start je laptop op, druk op de knop die naar het BIOS leidt
Stel in dat je start vanaf USBstick

Windows gaat opnieuw installeren.
---
NOGMAALS: Zorg eerst dat belangrijke data op een externe schijf oid staat.
---
Wat er precies fout gaat met de methode die jij probeert is niet te zeggen, als je deze methode probeert gaat het goed. Deze is niet afhankelijk van wat er nog op jouw PC aanwezig is.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 28 oktober 2018 14:00: tekst
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding