Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik what'sapp downloaden op mijn LG telefoon?

Ik wil graag What'sapp downloaden op mijn LG-P350, maar als ik op downloaden druk in de Play store, krijg ik de melding: 'Verificatie vereist. U moet inloggen op uw Google account.' Maar ik dacht dat mijn google account gewoon mijn Gmail was. Maar nu doet hij het nog steeds niet...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zou de playstore eerst dan even wissen via instellingen en dan aplicaties en dan gegevens wissen. En dan opnieuw proberen in te loggen met je gmail account verder zou ik het ook niet weten..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gmail en Google Play staan los van elkaar. Je logt echter wel met de zelfde account gegevens in.
Er van uitgaande dat er Android op je telefoon draait?! In dat geval kan je via instellingen -> Account toevoegen (Account) -> Selecteer Google in de accountlijst -> Kies hier je huidige Google account (of maak desgewenst een nieuwe aan) -> Volg voor de rest de instructies op je scherm op.

Werkt dit alles niet? Dan kan je als alternatief WhatsApp handmatig download vanaf whatsapp.com (zie bron voor volledige download link) en vervolgens het .apk bestand installeren.
Het nadeel hier van wel is dat je geen automatische updates ontvangt wanneer er een nieuwe versie is uitgebracht van WhatsaApp
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding