Maakt Evolve gebruik van portforward?

Ik wil Evolve voor mijn minecraft server gaan gebruiken maar gebruikt Evolve ook gebruik van portforward (want er staat als je create party doet links onderin "iets van trying portforward on router") en kunnen hackers makkelijker in mijn netwerk / pc komen? En is het een beetje vergelijk baar met hamachi? Want hamachi doet toch geen portforward?

Toegevoegd na 2 minuten:
En heeft heartbleed hier ook invoed op?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Evolve is persoonlijk mijn favoriet want die maakt een veilige port dus het heeft geen lst van de hartbleed bug en het is volkomen veilig tegen hackers mits je een antivirus hebt.