Kost face-time geld?

Ik wil graag face-time activeren maar het activeren kost geld kan dat ook op een ander manier. Ik heb een abonnement bij BEN.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
capthavoc
10 jaar geleden
welk toestel heb je ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Iphone 4s
capthavoc
10 jaar geleden
Voor zover ik kan lezen is activeren zonder kosten
behalve als je een telefoonnummer wilt registeren.
en dan krijg je een smsje als het goed is ?
kost 21 cent ? Kan je wellicht de stap telefoon nummer registeren overslaan? maar wel een email adres ? (je apple id ?? of gmail o.i.d toevoegen op een iphone 4s kan je inderdaad facetime gebruiken via mobiele data.
Heb je een abbo met internet bundel ? want dat heb je wel nodig
ik weet niet of het via belminuten kan, maar als zou dat kunnen dat is zeker niet aan te raden.
Als je binnen je wifi bereik bent is het wel gratis .

Het beste antwoord

Nee, FaceTime is en blijft gratis. Het is bijgeleverde software. Als je een abonnement met 3G hebt is het natuurlijk wel een ander verhaal maar dat is logisch.
Vereisten
- Werkende microfoon (camera is ook handig)
- Een emailadres (kun je altijd maken via bijv. gmail.com of outlook.com (tip) )
- Een werkend apparaat
- Internetverbinding
- Vrienden om mee te praten :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mooi antwoord op mijn vraag.

Andere antwoorden (1)

Nee, want ze bedoelen dat je ermee dataverbinding gebruikt. Maar via wifi is het gratis en het activeren kost niks.