Hoe maak ik een bestaan Microsoft word bestand in A6 formaat?

Ik heb een "folder / kaartje" gemaakt in Microsoft Word dit staaf nog op A4 formaat en wil dit graag aanpassen naar een A6 formaat.

Ik heb Microsoft office pro 2010 maar zie nergens deze optie staan. Wel zelf cm aanpassen.
Misschien een optie waarbij ik de folder / kaart 4x op een A4 blad krijg. Via printerinstellingen lukt dit helaas ook niet namelijk.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
29K

Antwoorden (1)

Bij indeling of pagina-indeling kan je o.a. kiezen voor 'grootte' of 'formaat' (afhankelijk van de versie van Word). Bij sommige versies kan je daar gewoon kiezen voor A6, bij andere moet je zelf de afmetingen opgeven. Voor A6 is dat 10,5 cm x 14,8 cm.
Als je 4 kaartjes op een A4-formaat wil zetten, voeg je een tabel in van 2 kolommen x 2 rijen. In elk vak herhaal je de inhoud. Je kan de eigenschappen van de tabel naar wens aanpassen, ook de ruimte tussen de vakken.