Hoe maak ik een back-up van al mijn mapjes met mails in Windows Live Mail?

Ik heb heel veel verschillende mapjes van verschillende onderwerpen. Als mijn computer ooit crasht zou het een hels karwei zijn om het allemaal weer terug te moeten zetten en in te moeten delen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Open Windows Live Mail, klik op het pijltje linksboven in het scherm, en kies voor E-mail exporteren > E-mailberichten > Microsoft Windows Live Mail. Bepaal vervolgens in welke map op je pc je de berichten wilt opslaan.

Om later de berichten weer terug te zetten, open je Live Mail en kies je voor Berichten importeren. Daarna zoek je het bestand dat je eerder op je pc hebt opgeslagen.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011