Wat kun je doen als veel programma's niet meer reageren.

Veel programma's lopen opeens vast op m'n desktop pc. Ook is hij trager geworden. Ik heb al registry fouten gerepareerd met een programma, maar dat helpt niet? Wat kan ik nog meer doen zonder win 7 opnieuw te installeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (7)

niet te veel dubieuze sites bezoeken verder een herstelpunt proberen anders toch maar een clean instal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bezoek www.hijackthis.nl
download het programma, doe de scan, en post het logje op het forum van die site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
installeer het gratis programma, ccleaner.
run and fix de cleaner test en de registry.

werk ik al jaren mee met plezier. succes.

Toegevoegd na 3 minuten:
ook regelmatig schijfdefragmentatie doen. scheelt ook in snelheid v.d. pc, zeker als je dit nooit gedaan hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je teveel programma's te gelijkertijd aan hebt.
En dan over haast gaat klikken.
Doe rustig relax je Computer is dan bezig met het verwerken.
en als jij gaat killiken voor je leven dan loopt hij vast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, je moet gewoon normaal vlot overal op kunnen klikken. Heeft niets daarmee te maken! Je moet ook gewoon vreemde sites kunnen bezoeken. Het ligt gewoon aan de leeftijd van je pc. Je moet system advanced care proberen te downloaden, en laten scannen. Je zal zien dat veel fouten uit je register gehaald kunnen worden, en dat daarna veel programma's het weer probleemloos doen. Mocht dat niet helpen, dan moet je je harde schijf formatteren. Installeer daarna het besturing systeem opnieuw, en koop een externe harde schijf. Installeer op die externe alle programma's die je normaal op je pc zou zetten. Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het meest drastische, maar veruit het beste is je schijf formatteren en alles opnieuw installeren.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag is vaak : heb je windows 7 geinstalleerd op een oude al bestaande computer.
KIjk dan eens naar je werkgeheugen.
Heb je mogelijknieuw werkgeheugen bij geplaatst en is dit wel hetzelfde. Werkgeheugen geeft crashes als ze ongelijk zijn.
Langzaam worden van een PC is ook vaak door spyware. Download superantispyware en laar t de computer scannen.
Heb je op je programma schijf wel voldoende restruimte .
Standaard is 1/5 deel restwaarde de norm
Frank