Als ik een film met Nederlandse ondertiteling (divx) convert naar mp4 blijft de ondertiteling dan aan de film zitten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dat hangt ervan af of ze "hardcoded" zijn of niet. Bij hardcoded subtitles is de ondertiteling in de film "gebrand". Als je zelf een los .srt bestand gebruikt dan zal hij er niet automatisch bij zitten. De ondertiteling erbij zetten kan door middel van het programma ConvertXToDvD.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan ik ook bij pb zien of de ondertiteling soft of hard bij het bestand zit?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je wilt kijken of het hard of soft is dan moet je tijdens de film rechtermuisknop in het scherm doen. Ga dan naar ondertitels. Als daar het ondertitelbestand staat of daar heb je het al vandaan gehaald dan is het soft. Zoniet, dan is het hard.