Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik over 2 beeldschermen 2 foto's tonen die gelijk verschuiven ?

Ik heb een pc met 2 beeldschermen en wil op ieder beeldscherm een andere (bijna gelijke) foto tonen.
Nu wil ik al ik één van de foto's verschuif op het andere beeldscherm die andere foto ook meeschuift (vergoot/verkleind).

Bestaat hier software voor ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
721
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou het lijkt me vrij stug, de actie die jij beschrijft is zo specifiek dat ik me niet kan voorstellen dat iemand die functie ergens in geimplementeerd heeft. Het zou misschien niet eens zo moeilijk zijn om te laten maken maar dat kost wel wat als je geen bevriende programmeur hebt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Met een workaround is dit wel mogelijk.

Word heeft bijvoorbeeld een functie om twee documenten naast elkaar te vergelijken en als je in de een scrollt, scrollt de ander mee.

Dus als je beide foto's in aparte Word documenten zet en het ene document links en het andere document rechts zet, dan kies je in Word voor Documenten vergelijken, waarbij je de scroll optie aan zet.

Een andere workaround ken ik niet en dit gaat alleen om verschuiven. Vergroten of verkleinen werkt niet. Hiervoor zal je dan zelf een applicatie moeten schrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding