Weet iemand hoe ik een filmpje op een tv scherm kan plaatsen in After Effects C6s?

Ik heb gewoon een stilstaand filmpje waar een tv in voor komt die uit staat. Met after effects cs6 wil ik een filmpje op dit tv scherm plaatsen. Ik kan op internet alleen maar tutorials vinden over wat je moet doen als je een foto wilt plaatsen in een filmpje en hoe je iets plaatst op een tv-scherm als je schokkerig gefilmd hebt. Maar niet hoe je een filmpje in een ander filmpje kunt plaatsen als je gewoon een statief hebt gebruikt en het gewoon stilstaande beelden zijn. Ik hoop dat iemand mij uit kan leggen hoe ik dit moet doen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Volgens mij importeer je de twee movie clips in je compositie en sleep deze dan beide naar je tijdlijn, en als je de bovenliggende content(wat dus in die televisie moet komen) met je recht muis klikt dan krijg je een optie menu, selecteer daar -> transform -> scale. maak 'm de juiste grootte en plaats het videootje op de juiste plek....

Zoek anders eens op 'picture in picture after effects' in google...

Toegevoegd na 59 seconden:
En als het een beetje beweegt dan zou je 'm nog kunnen tracken met adobe mocha(zit bij AE)