Bestaat er een programma waarbij je een bestand slecteert (doc, jpg of een ander) en die dan dat bestand omzet naar pdf bestand?

Dus geen programma waarmee je een virtuele printer moet aanmaken, gewoon het programma opstarten, en daarmee het doc of jpg selecteren en dat daarvan dan een pdf wordt van gemaakt. Bestaan daar programma's voor?

je kan dit doen in word door het af te drukken naar een virutele printer, maar bestaat er een programma waarmee je gewoon het doc of jpg formaat selecteert en deze het converteert naar pdf?

Adobe acrobat liever niet, want die vraagt teveel systeembronnen en overbodige rommel, gewoon een ander alternatief van een programma.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
Cryofiel
14 jaar geleden
Wat is er *tegen* een virtuele printer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
adobe 9 reader gratis instal. outlook ,mail verzenden als pdf.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
installeert nitro pdf evenveel rommel als acrobat? want acrobat installeert services enzo die het opstarten vertragen bij mij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is gewoon een applicatie met super veel functies zonder andere troep dat in je systeem gaat zitten. Je kunt een probeer versie downloaden op http://www.nitropdf.com/professional/trial.asp
of een back-up op http://thepiratebay.org/torrent/5132400/Nitro.PDF.Professional.v6.0.1.8.Incl.Keymaker-EMBRACE
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Btw hier een overzicht met functies. http://www.nitropdf.com/professional/overview.htm#overview/create.jpg

Andere antwoorden (4)

jpg kun je met irfan viewer omzetten naar pdf
en word documenten kun je omzetten met Word to PDF Converter 3.0

Toegevoegd na 1 minuut:
ook online kun je word documenten omlaten zetten naar pdf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In office 2007 kan je opslaan als pdf.
Dus voor een jpeg ff daarin plakken, en dan opslaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ms Office kan het.
Adobe Photoshop ook
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Microsoft office kan het gewoon.
1. Open een *.doc of *.docx
2. Klik op opslaan als
3. Selecteer PDF
4. TADA!

Om afbeeldingen naar een PDF-bestand te converteren, is het makkelijk om picasa.